fredag den 25. maj 2012

Alternativ bordpynt

Da min mand og jeg skulle giftes i august, ville vi gerne have noget anderledes bordpynt, der var være lidt billigt at fremstille (for det er altså dyrt at holde stor bryllupsfest).

Jeg fandt på at lave disse "kugler" i blonder, der stod rundt omkring på bordene, syntes selv det endte rigtig godt ud.
Jeg blev inspireret til dem her i blogland, hvor nogle (kan ikke huske, hvem) lavede dem og brugte som lampeskærme.
De er så nemme at lave, det er bare god gammeldaws papmache, blot med blondestof i stedet for avispapir. Vær dog opmærksom på det tapetklister der bruges, det skal være "gennemsigtigt".

Må lave en lille collage med hele borddækningen fra festen, syntes selv det blev ret godt, hvis jeg skal sige det:-)

En lille sidebemærkning; denne teknik kan også bruges til mange andre ting. Hjalp bl.a. en ven med et kostume, hvor det endte med at blive den fedeste hat/fascinator:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar