tirsdag den 19. juni 2012

En fødselsdagsgave til en prinsesse


Min niece er efterhånden blevet en stor pige, hele 7 år og det blev fejret i weekenden. når man er syv år ønsker man sig mest seje ting og ikke prinsesseting, som hun ellers altid har gjort:-)

men fødselsdagen fik mig til at tænke på sidste år gave til hende, så syntes jeg ville dele lidt billeder fra den gang:-) 

Har syet kjoler til hende siden hun var lille. Derfor blev jeg da også ekstra glad da det eneste hun ønskede sig det år var "kjoler fra Moster Tinas symaskine". Når man får sådan et ønske, kan man jo ikke se sig fri for lidt stolthed og selvfølgelig måtte jeg bare sy nogle fine nederdele til hende.
I år ville hun så altså hellere have Monsterhigh, liiidt svært at producere selv:-)




Min niece var en rigtig "pige pige", elsker lyserød, glimmer og prinsesseting, derfor lavede jeg denne tylkjole, for alle prinsesser skal da have en tylkjole :-)



En nederdel i sart lyserød i to lag. Selvfølgelig med god vidde på det yderste lag, så den rigtig kan svinge ud til siderne når man drejer rundt om sig selv.



Sidst, men ikke mindst, en nederdel i lag. Stoffet var orange på vrangsiden, syntes dog de to farver var så fine sammen, så lavede elastikkanten med orange i stedet, syntes det gav en fin effekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar