torsdag den 25. juli 2013

Der strikkes... Igen


Jeg startede for, hvad der føles som, laaaang tid siden på dette projekt. Ville lave er babytæppe til min veninde i dåbsgave (altså til hendes hende lille baby der skulle døbes og ikke hende selv😊).


Det startede rigtig fint, med opskrift og gode intentioner, meeenn... Så fandt jeg noget andet garn en opskriften foreskrev, dette førte til et kraftigt fald mod den rene anarki, for i pludselig var jeg i gang med noget uden opskrift og uden rigtig at have regnet på sådan noget som, hvor mange masker man skal slå op og sådan.


Det resulterede så altså i et alt for stort tæppe og dermed også i et meget større projekt end først regnet. Da udsigten til ikke og blive færdig til dåbsdagen, røg luften derfor lidt ud af ballonen og projektet endte på hylden. 


Nu er jeg imidlertid tilbage på job og manglede derfor et projekt til togturene, så har genfundet gnisten og fortsætter med tæppet, så må vi se, hvem der ender med at få det😊


Ingen kommentarer:

Send en kommentar