torsdag den 13. juni 2013

Hjemmelavet duft-pinde-pynte-dimser

Min mand og jeg er svært begejstret for sådan nogle pynte-dufte-ting, det giver bare det der friske pust, man nogle gang kan have brug for, meeeeennn.... Har altid haft lidt dårlig samvittighed, for prøver jo ihærdigt at undgå for meget parfume og parabener herhjemme, h ad der ikke er helt forligneligt med de duft-pynte ting man kan købe.

Derfor satte jeg mig for at lave noget selv. Har faktisk bare brugt en gammel beholder fra én af de tidligere også har jeg lavet en ny én af en lille patentbeholder.

Jeg har købt en Mini Risk babyolie, da det er lidt mere flydende end almindelig olie samt farveløst, så har jeg tilsat en øko æsterisk olie, klippet nogle grill-spyd til, så de passer i længden og vupti, så er der ikke så skadelige , men vældig velduftende hjemmelavet duft-pinde-pynte-dimser.
- og endda helt uden alle de skadelige 
stoffer (samtidig er det nu bare virkelig 
tilfredsstillende at lave noget selv og så 
endda spare penge)



ENGLISH
I've made my very own sented-decoration-sticks-tvinges.
We usually Buy these things, but the 
ones you Buy is probably Filled with lots of unaturligt ingrediens's.

Therefor I've made some my self with 
babyoil and essential oils, put some 
barbecuespears in the glas and it Will small wonderful in your gine.

1 kommentar:

  1. Jeg har nu prøvet at følge din opskrift....½ dl baby olie + 25 dråber citrus halløjsa fra Urtegården. Dufter det: NIX. Hvad har jeg gjort galt...Er det nye pinde der skal i , har ladet de gamle være i.. MVH Joan M.

    SvarSlet