Min mand og jeg er svært begejstret for sådan nogle pynte-dufte-ting, det giver bare det der friske pust, man nogle gang kan have brug for, meeeeennn.... Har altid haft lidt dårlig samvittighed, for prøver jo ihærdigt at undgå for meget parfume og parabener herhjemme, h ad der ikke er helt forligneligt med de duft-pynte ting man kan købe.